New Page 1
Svar på mail ang.
Bestyrelse 13/2-2020 :
Hej Charlotte , Brian &
Jacob.
Tak for jeres mail.
Ang. Regnskabet henviser jeg
gerne til udpluk af vores seneste referat, der for øvrigt ligger på følgende
link på vores hjemmeside :
http://billardsyd.dk/viewpage.php?page_id=69
og har ligget der i ca 3
uger, så denne info kunne i have fundet selv, og hvis i fremadrettet følger med
på siden kommer næste referat inden for ca en uge.
4. Regnskab sæson
2018/2019 :
Kassereren fremlagde og gennemgik Regnskabet.2018/2019 punkt for punkt ,
hvorefter det blev godkendt. Vi har Tilmeldingsgebyrer på 31.000 og udbetalt
Kontantpræmier for 41.500 - Resultatet er at der fra sæson 2018/2019 er overført
kr. 36.374,- til sæson 2019/2020. Dvs. at der pt. er penge på kontoen til at
tage fat i evt kommende bordrenovering sæson 2020/2021.
Ang. Bestyrelse/Formand
forholder det sig således at meldingen om afgåelse af nu tidligere Formand blev
modtaget ca 10 minutter inden seneste mødestart og derfor var ingen rigtig
forberedt på dette punkt.
Bestyrelsen havde dog i
forvejen omkring årsskiftet, indbudt en bred vifte af personer (Heriblandt også
du Charlotte), til mødet for at hverve nye medlemmer og søge nye input iblandt
disse.
Dog valgte ca 50% af de
indbudte at melde afbud, eller slet ikke at møde op – ikke engang et afbud !
Dette til trods fik vi på
dagen 3 nye aktive og konstruktive arbejdende medlemmer af bestyrelsen hvilket
også fremgår af hjemmesiden på følgende link:
http://billardsyd.dk/viewpage.php?page_id=50
Således består Bestyrelsen
herefter af 7 medlemmer, hvilket er et optimalt antal, og den vil straks på
næste møde konstituere sig med fordeling af de manglende arbejdsopgaver,
herunder også ny Formand, som vi helst ser besat af en person der har bevist sit
værd som arbejdende medlem af Bestyrelsen i minimum 1 år forud for sin
tiltræden.
Med venlig hilsen
Bestyrelsen BillardSyd
Turneringsleder &
Kontaktperson
Per M. Petersen
|